Nowa jakość telefonicznej obsługi klienta

Zyskaj dostęp do przeprowadzonych rozmów. Nagrywaj, archiwizuj i zarządzaj zapisami połączeń wychodzących i przychodzących z telefonów stacjonarnych i komórkowych. Archiwum nagrań umożliwi sprawną weryfikację zleceń i zwiększy skuteczność działań Twojej firmy.

Co zyskujesz?

Nagrywanie rozmów jest przydatne wszędzie tam, gdzie telefonicznie składane są zamówienia lub obsługiwane są procesy reklamacji. Usługa pierwotnie dedykowana sektorom bankowym, ubezpieczeniowym czy telemedycynie, sprawdzi się również w niewielkim sklepie internetowym lub zakładzie usługowym.

Jesteś zainteresowany usługą?

Skontaktuj się z naszym doradcą biznesowym i dowiedz się więcej.

Czynne pon-pt: 9:00-17:00

Adres: Targowa 18, 25-520 Kielce

Email: malwina.piegsa@biznes.plus.pl